"... kierujemy się na ogół tą maksymką, moc radości wzmacniać smutku odrobinką..." Jeremi Przybora

poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Chałturkowe notesy...

... a przy tym każda okładka i każda strona w całości dla podopiecznych Fundacji "Dom Tymianka", a więc niebawem pojawią się tam na nowym straganie, straganie z przeznaczeniem dla ratowania nowych podopiecznych Fundacji - Buffiego i Kamy, nowych mieszkańców Domu Tymianka. Te psy przeszły tyle, że bez przesady można powiedzieć, iż Pies, Który Jeździł Koleją miał życie, jak piękna bajka. I właśnie z tego powodu mam nadzieję, że chałturki, gdy tylko rozpocznie się stragan w Domu Tymianka, znajdą swoich nabywców... 


































Pozdrówka przesyłam:-)
Edyta z Kubkiem Kawy

25 komentarzy:

  1. Te zdjęcia środków to chyba z myślą o mnie. Bardzo byłam ciekawa jak wyglądają te notesy w środku, ale głupio mi było zapytać :)))) Piękne... śliczne tworzysz okładki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne :-))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycające- bardzo mi się podobają :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne jak zwykle. Zazdroszczę talentu :)
    Uściski wielkie :))
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńka! A czy mogę już zakupić ten notes z piękną panią, oczywiście z przekazaniem kwoty na Dom Tymianka.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale się napracowałaś:) piękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne każdy ma w sobie to "coś"
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Co jeden to ładniejszy! Bardzo mi się podobają, cieplutkie i sympatyczne są!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie są świetne !!!
    Piękne na nich dodatki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam takie Twoje cudo, i go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne! Edytko kiedy one będą na straganie bo ja bym bardzo chciała ten pierwazy zarezerwować.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem wielką wielbicielką Twoich tworów , a do tego jeszcze posiadaczką:))))Piękne!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje notesy są śliczne;) chcę takie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo romantycznie zrobiło się na Twoim blogu - śliczne "chałturki" :))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. ale one są przepiękne! i takie różne. nawet nie wiem, na który bym się zdecydowała...

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zawsze przepiękne... wszystkie po kolei :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Co jeden to ciekawszy! i też lubię podpatrywać jak jest w środku ;))

    OdpowiedzUsuń