"... kierujemy się na ogół tą maksymką, moc radości wzmacniać smutku odrobinką..." Jeremi Przybora

wtorek, 5 listopada 2013

Dla Tymiankowych Wzruszaczy:-)


A dziś zapraszam do zakupów
 dla radości i pożytku czworonożnych mieszkańców Domu Tymianka!

Na początek 
priorytetowy notes




- notes jest wielkości standardowego zeszytu
- 96 gładkich stron, bez linijek i kratek
- oklejony papierem pakowym
- ozdobiony znaczkami pocztowymi i innymi takimi typowo wysyłkowymi naklejkami oraz 
ozdobnymi "listowymi" taśmami
- owinięty (sznurkiem czerwono - białym) jak paczki i zawiązywany na kokardkę
- lekko postarzony
- ozdobne elementy pocztowe na przedniej, tylnej okładce oraz ich odrobinka na pierwszej stronie

Cena notesu: 35 złotych
Przesyłka na koszt chałturnika = mój
Dostawa, z przyczyn technicznych, natychmiast po 25 listopada! ale na pewno 
NOTES ZAREZERWOWANY 


I jeszcze proszę oto...

Ta dam! 
TA DAM! 
czyli 
przybyło 

Zadziorne Trio!

Przybyło do Straganu i oczekuje na przytulny kąt w Twoim mieszkaniu:-)
Będzie radośnie opiekować się Tobą i Twoimi bliskimi, 
ale da też wiele powodów do uśmiechu swoim diabelskim, przewrotnym elementem.

Zestaw 1



Zestaw 2


- każdy zestaw = 2 aniołki + 1 diabełek
- zrobione z masy solnej
- pomalowane i polakierowane
- skrzydełka, włosy, rogi i ogon lekko posrebrzone
- posiadają zawieszki
- wielkość aniołka - 12 na 12 cm
- wielkość diabełka - 12 cm wys., 10 cm szer.


Cena każdego zestawu - 35 złotych
Dostawa na mój koszt
Wysłanie nastąpi, z przyczyn technicznych, natychmiast po 25 listopada, ale na pewno się dokona!

SPRZEDANE 

Wpłata oczywiście na konto Fundacji Domu Tymianka,
które widoczne jest na stronie Straganu dla Tymianków (KLIK)
Dla mnie jedynie, ale koniecznie, potwierdzenie dowodu wpłaty. 

Zainteresowanych i chętnych niesienia pomocy Wzruszaczom zapraszam do zakupu:-)

Przepraszam za wygląd posta,
 jakoś układ strony i czcionka żyją dziś własnym życiem:-)

No i znowu wyszło krótko i na temat... 
To z pewnością jakaś jednostka chorobowa mnie dopadła:-)
Obiecuję rychłą i gwałtowną poprawę:-)

Padam do nóżek
Edyta z Kubkiem Kawy

19 komentarzy:

  1. Edytko, zapisałam się na Trio, ale wolę notes, nie widziałam go wcześniej, a chodziło mi o wsparcie Twojej akcji, więc notes poproszę, a Trio niech powędruje do innej osoby.
    Przyślij adresik do wpłaty na mojego maila... pa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie... to już się rozpisałyśmy mailowo na temat notesu... więc tylko jeszcze raz bardzo ciepło podziękuję za pomoc Tymiankowym Wzruszaczom:-) Bardzo dziękuję Basiu:-)

      Usuń
  2. Krótko, ale jak treściwie!!!! Notes to po prostu mistrzostwo!!!!!!!!!!!!!!!! Genialny /nie wiem dlaczego napisałam, bo nie znoszę tego słowa/, wyjątkowy, z polotem!!!!
    To Ty Jesteś zbieracz surowców wtórnych!!!!!!!! /wiesz, wypowiedziane z takim akcentem, jak Shrek mówi do Fiony: to ty się księcia z bajki spodziewałaś ;))))))))/
    dobrego dnia!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi! A ja odpowiem ja w Shreku: "serio, serio!", jestem zbieraczem surowców wszelakich:-) Starych kopert, starych okładek z książek, starych guzików, opakowań tekturowych wszelkich. Z tego można tyyyle zrobić:-)
      Dzięki za uznanie dla notesu:-)
      Padam do nóżek!

      Usuń
  3. diabełek kojarzy mi sie z diabelską biedronką ^^ (bo niewiem czy wiesz ale biedronki są agresywne!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedziałabym nawet, że biedronki bywają krwiożercze! Nie raz mnie użarły, małe przyjemniaczki:-)

      Usuń
  4. Notes jest zjawiskowy i też mnie zastanowiła mnogość surowców wtórnych na nich:-) Wspaniały pomysł na wykorzystanie tak pozornie niepoetyckich skrawków jak "priorytety". Wzruszacze dziękują!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzruszacze nie muszą dziękować:-) Nigdy, przenigdy:-)

      Usuń
  5. śliczny notesik taki swiatowy ;))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Widze notes robi furorę słusznie, bo jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Edytko, wysłałam do Ciebie maila z podziękowaniami, teraz zajrzałam na Twój blog i mam skrupuły, zapewne domyślasz się z jakiego powodu. Ale chyba coś wymyślę do czasu, jak będę wysyłać do Ciebie paczkę.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę: zero skrupułów. Bo i też powodów nie widzę????
      I nic nie wymyślaj, nie ma potrzeby:-)
      Pozdrawiam ciepło i czekam na naprawienie komputera i internet:-) :-)

      Usuń
  8. Uwielbiam te Twoje notesowe cudowności ;) a tak nawiasem, gdzie kupujesz takie proste, brązowe zeszyty? Wiem, że w empiku sa takie, ale wychodzą dość drogo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-)
      A co do źródła notesu, to zeszyt normalnościowy:-) Taki z papierniczego i oklejony szarym papierem pakowym. Ot, cała tajemnica:-)

      Usuń
  9. Widziałam :-) "na żywo" robi o wiele większy efekt :-))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł z tymi znaczkami.... super. Pozdrawiam. !!!!

    OdpowiedzUsuń